tisdag 22 september 2009

Time to write..

Ja ni go´vänner. Här blir det inga barn gjorda. Hur länge sen är det nu sen jag printade nått här, borde skämmas... men det gör jag inte för jag har haft fullt upp..jobb, jobb, dagis, höststädning, startvisning med partylite och imorgon drar min karriär som konsult igång på allvar. Första visningen äger rum imorgonkväll, ska bli kul. Hoppas att det kommer nått folk bara, var visst svårt att få ihop det. Det blir nog bra.
Kul att Idol börjat så att man har nått att göra om kvällarna, kan inte hjälpa det men jag gillar faktiskt Idol och Kändisdjungeln (bit inte huvet av mig nu tack). Haha. Finner det faktiskt väldigt intressant att se B-kändisarna äta insekter och klänga i lianer. Allra roligast är ju Mely(gojjan). Hoppas att Mikkey Dee vinner, så skön snubbe..
Som ni kanske märkt så pågår ju i skrivande stund just Kändisdjungeln men ni kan vara lugna, jag har satt boxern på inspelning. =) Apropå inspelningsbar boxer, jag kan inte fatta hur vi stod ut innan, det skulle bandas med vhs sedan spolas fram och tillbaka och tillslut gick bandet sönder. Nej tacka vett´ja boxer, nu är det bara att trycka på en liten knapp så spelar den automatiskt in hela serien kväll efter kväll. Måste vara en jättesuccé, så du som ff inte har nån- SKAFFA!

SUGEN PÅ PARTYLITE VISNING- KONTAKTA MIG GÄRNA VIA MAIL! :)

Inga kommentarer: