söndag 5 juli 2009

Oh my!

Jaha, då var det dags igen. Väldigt Oflitig har man varit med bloggandet den senaste tiden. HAr haft alldeles för mkt att göra men nu har man 4 ½ vecka semester, GÖTT! På söndag bär det av mot Kreta, hoppas verkligen att det kommer regna här hemma hela vecka 29! :P

Nu har man precis kommit hem från kusin/kusinbarn/kusinbarnbarn-släktträff. =) Så himlans skojjigt det har varit. Vi tillbringade dagen/kvällen/natten/förmiddagen hos min mammas kusin Annika och hennes man Peter m. fam. Det var verkligen jättefint, de bor utanför Linköping, mellanbränninge källgård. Super mysigt ställe med festlokal och egen pool =) Vilken för övrigt var tempererad, nice! Elias och jag badade dety första vi gjorde igår.
Vi grillade, spelade brännboll, kubb och poolade =) Sen blev det en bekväm natt i husbilen. Kanoners att ha med sig eget boende och skönt att slippa åka hem..

Blir inget vidare kul inlägg å läsa det här känner jag, men det är vad som erbjuds så detr så.

Nu ska jag iaf lägga mig i soffan och njuta av min ledighet!

PuSsElIpUsS!

Inga kommentarer: