måndag 19 oktober 2009

Då var det dags igen.

Nu är Elias sjuk, igen. Började bli lite gnällig i lördags och igår hade han feber. Inatt var han varm som en kamin. Tyckte så synd om honom där han låg mellan oss och bara flämtade. Tyckte även lite synd om mig själv för att jag inte fick sova så mkt. Men man kan ju liksom inte slappna av riktigt när man vet att ens lille pöjk inte är pigg. Det värker i mammahjärtat. =(
Idag är han iaf LITE piggare, men det blir inget dagis imorgon. Utan han för vänta till onsdagen och då skulle de visst fira gosedjurets dag med kalas! Haha.. vart får de allt ifrån?

Denna vecka händer det inte fötter precis men imorgon ska jag tillLkpg på regionsträff med Partylite. Ska bli skoj och se vad det är för folk.. :)
På fredag har jag en ljusvisning och på söndag och på måndag och på tisdag och på torsdag..Bäst att ligga i när man känner för´t :) Det är faktiskt riktigt skoj, jag fullkomligt stormtrivs med mitt jobb som konsult. Det är så skönt att kunna sätta sina egna arbetstider..

Nää nu är det dags att förbereda middagen här i gula huset..

TCHÜSS!

Inga kommentarer: