måndag 20 september 2010

Tradera=Beroendeframkallande!

Shit pommes!
Jag har ropat in ett playstation 2 nyss för bara 600 pix. Helt oupppackat i kartong. Bra köp! ´Sen råkade jag vinna en budgivning på en Didriksson jacka till Elias för enbart 300(!) pix, också den helt ny(med lappar o allt kvar). Ytterligare ett bra köp!
Nu måste jag nog spärra mitt konto innnan jag gör flera auktionsköp.
Men hallå, jag har ju även sålt gardiner på tradera... så jag är inte enbart en "spender" =)

Lyllo jag, glad idag!


Ikväll blir det Zumba-- SKITSKOJ!!!!

2 kommentarer:

Dansbandsfrun sa...

ja guud, va jag håller med dig!! Har nyss upptäckt hur jäkla bra o kul det är! O även nya sidor hos mig själv, jisses va köpberoende jag är! Eller förresten, det har jag nog varit länge... ;)
fin du e på bilden gumsan. Kram Eva Ekorre

Angelica Gunnarsson sa...

Hehe... Ja vi är nog rätt lika du och jag!! ;) Tackar... Du är inte så tokig du heller ;) Kram Aborren