lördag 21 mars 2009

Akta hälarna!

Ja fy tusan att besöka Gekås i Ullared kan ha sin baksida. Shit vad ont det gör att bli påkörd av en kundvagn bakifrån, rätt på hälarna så skorna hoppar av. Jädrans satmaror det finns i ett shopoholicland som Ullared! Jag var förmodligen en utav dem oxå =)
Det gick iaf bra med inköpen, fixade gardiner som var prio 1 så nu är det fint i rummet igen. Nya stolsdynor och en ny duk blev det oxå. Däremot gick det inte lika bra med kläderna till lillen. Var som vanligt utplockat bland storlekarna. Fanns inte en enda regnjacka i stl 92. Helt sjukt. Allt var i 74/80 eller 98/104.. Blir tokig! Hittade iaf två överdragsbyxor och två jackor, en softshell och en vindjacka. Söt han kommer att bli. Apropå sötisen, idag är han sjuk. 40 graders feber, stackarn. Det är så typiskt för Noah & Theo ska ju komma hit å leka ikväll. (de ska fira pattes 30årsdag) Jag ringde Emelie och berättade om Elias feber men hon sa att de var lite förkylda redan så de kommer iaf, bra för jag har ju gjort smörgåstårta! Smaskens!

Nä nu måste jag sätta lite fart, behöver duscha innan Patte kommer in från kossorna. Vill ju inte slåss om bästa duschen, ja vi har två men den ena är varmare än den andra så då brukar jag sno den framför näsan på Patte fastän jag hellre duschar i lite svalare vatten. Call me crazy men det är så jag vill ha´t.

Rackarns bananer nu är det bara 56 dagar kvar!

Inga kommentarer: