tisdag 2 februari 2010

Barabamba!

Nu damp det ner ett litet kuvert i brevlådan, en inbjudan till klassåterträff på Harry´s den 23 april.
Jag hoppas att så många som möjligt tänker gå, jag tror det blir superskoj. Let´s face it, vi som gick ut 9an år 2000 på AL i Vimmerby rockade ju järnet, så det kan inte bli annat än fest! =)
Shit vilka minnen man får när man tänker tillbaka på den tiden å shit vad dåligt man mår när man inser att det faktiskt är 10(!) år sedan. Inte har vi väl glömt bort t.ex. Avslutningsfesten i Stjärnevik eller när man för allra första gången söp sönder skallen med hjälp av hb och Peters Pops alkoläsk!?!?! Hewweguuud, vilken tur att man ändå vuxit upp och blivit vuxen trots allt. Skulle inte orka en minut i samma tempo som det var då. =) Kommer nog alltid vara klassens clown...både på gott och ont!

1 kommentar:

Sandra sa...

Fan har alla utom jag fått inbjudan el? :( Men jag hoppas jag får en för det kan verkligen blir skit kul.. =) Hoppas allt är kanon med dig. Kram /Sandra