måndag 1 februari 2010

Uppdatering!

Då var det äntligen dags för en liten uppdatering här på bloggen.
Känns inte som om det hänt ett dugg sen sist men lite ska jag väl fylla ut bloggen med.
Jul och nyår firades med familj och vänner, jättemysigt.
Igår firade vi vår trollunge Elias på hans födelsedag, fast han fyller förståss inte förräns imorgon. Tänk vad fort tiden går, imorgon bli han ju faktiskt 2 år. Helt sjukt.
Annars så händer det inte så mkt här.. pluggar en handelsutbildning i Vimmerby och sen säljer jag ff mina älskade PartyLite produkter. Jag älskar mitt jobb! =)
Idag är lilleman sjuk..inte så roligt men det börjar bli en vana. Han är väl sjuk ungefär var 3e-4e vecka.. Tråkigt! För tillfället så har han hög feber, det började inatt. Stackarn, han bara låg och skakade i sin säng. Nu är han iaf lite bättre men han missar ändå sitt 2-årskalas på dagis imorgon. Tror dock att de firar han på onsdag eller torsdag om han är på plats då.
Nu säger Elias: "mamma, titta bääääjjann" vilket kan direkt översättas till "mamma jag vill se på bärgarn(figur i Disney´s Bilar)"
Han är för go lillkillen, tänk att han blev en lika stor filmnörd som sin mor... Haha!
Bäst att bege sig ner för att titta på Blixten, Sally, Bärgarn mfl.


Tjofräs!


Inga kommentarer: