söndag 14 februari 2010

Happy Valentine´s!

Då var denna dagen snart avklarad också. Idag har jag haft goda vänner hemma på Meandi-party. Oj vilka fina kläder de har, blev ett å annat plagg på inköpislistan. Lite mer än vad jag hade tänkt mig men vad tusan, de var ju sååå fina! Tack alla som kom, Tack Emelie för din insats!
=)

Fy tusan vad det föds barn i trakten nu och till sommaren kommer det ännu fler för den delen. Vem vet kanske sällar mig i ledet snart, men vi får nog ligga i om det ska bli en kotte i år. Känns som om vi väntar lite till...fast å andra sidan, jag har ff inget jobb och det känns som om det inte spelar roll om jag går hemma ett par år till, det finns ju för faaaan ändå inga jobb!

A little bit depressed.

1 kommentar:

Miia sa...

Det är verkligen BABYBOOM 2010 i Vimmerby med omnejd:-). Spännande och roligt för alla som väntar smått:-).
Tack för i går:-)!
Kramiz