måndag 13 april 2009

Midori med mjölk-Tack!

Näää fy tusan... Igår blev det en tur till det beryktade nöjespumpen i Södra Vi och kan ni tänka er jag hade faktiskt riktigt skoj den här gången. =)
Vi började dagen med påskmat hemma hos mamma och pappa. Mormor var där och alla vi syskon och syskonbarn. Hehe. Magda hade väldigt roligt med å göra mig nervös via sms ang möhippan. Hon skrev att hon skulle komma å ta´ma! Haha. Längtar faktiskt det kommer bli såå skoj...
Kusin Markus lyckades efter typ 30 sekunder övertala Patte(jag hade försökt hela dagen) att vi skulle gå på pumpen vid kl 19 så det blev att bräsa hem till åhl i all hast för att hämta dricka. Vi stannade även till hos svärisarna där Helen och Steffe hade fest. Det var en hel drös med folk det fanns både Mickar, Nickar, Kbar, Jerkrar och många fler. Haha, de körde dock ölspelet så vi ballade ur och åkte på fest i sviffet. Blev en tur till Danne E där kusin Markus och Karin med flera väntade. Jag tror nog att jag lyckades knyta en utav de roligaste bekantskaperna i mitt liv där. Ho´ hette Emma och var hur rolig som helst. Bor i Sund tillsammans med David. Konstigt att man inte stött på varandra förr. Det blev iaf en tur till pumperiet där vi rockade fram vid scenen när Playboy´s spelade. De hade även med en surprisegäst, Annelie Rydé. Men ho´va inte så mkt å hänga i granen. Njaaa..visst lite fräsig var hon väl men det blev för mycket på nått sätt när ho´körde sin gamla schlagerhit...Bla bla säg att du vill ha mig nu..bla bla..nånting sånt, kommer inte på vad den heter nu..Minneslucka!
Det osmartaste som hände under gårdagen var att vid typ 10 i 1, precis innan stängning så fick Emma för sig att bjuda mig på shot. Hon föreslog Jäger men det tycker jag är vidrigt så då fick jag bestämma å dum som jag va sa jag Tequila. Det blev en sexa dock utan saltet, fy vad vidrigt det var. Kan känna smaken än i munnen..usch! Så huvudvärken sitter där den ska idag kan jag lova.
Men tack iaf Emma för en helrolig afton och tack till Karin som alltid vågar släppa loss! =()
Just det, mötte ju en gammal vän, Anna Ingvarsson. Shit vad det var längesen man såg eller pratade med henne, vi hann med en liten resumé av vad som hänt sen vi sågs sist vilket typ var i gymnasiet..Oh myy...

Nähä ni gott folk, påsken är över och höna har fått vatt ute å luftat sig. Tack för mig!


32 dagar kvar som ogift

Inga kommentarer: