torsdag 9 april 2009

Svensexa?

Telefonen ringde förrut det var min morbror Ronny som ville prata med Patte. Han undrade vad Patte skulle göra i helgen om det var nått planerat så nu är lilla Patrick väldigt nervös över att det kommer ett gäng galningar och kidnappar honom i helgen. Han säger att han ska göra sig oanträffbar, slå upp ett vindskydd i skogen för att bo där hela helgen. Haha! Stackarn. Jag är däremot inte ett dugg nervös, Come and get me bara! =) Ser fram emot lite party, blir inte alltför ofta annars. Sist jag var ute och svirade var väl i höstas typ. Oh my, shit alltså. Kan det verkligen vara så länge sen...hmm.. Ja jag kan då inte komma ihåg att jag varit ute sen dsks årsfest i oktober eller november eller när den nu var. Glömsk har man blivit!
Idag har man varit inne i staden en sväng fick sällis av Helen, det är så kul när hon kommer hem...Hon är så snygg i håret, har gjort förlängning. Skitsnyggt, går absolut inte att se att det inte är riktigt! Det ska visst bli fest på Ålh 138 på söndag, Helen ordnar med fest och sparkar ut föräldrarna till Åhl 140(oss). Får se om man hänger på partybrudarna och Steffe till pumpen. Jädrans lockande faktiskt! Får se................
Köpte mig en svart kjol idag, en sån där med högre midja. Den var snygg. Sen blev det ju, as usual, en hel kasse kläder till Elias. Fast det var rea på rean så det blev billigt. =()
Jag köpte ett par kritstrecksrandiga finbrallor till Elias som han ska ha på vår bröllopsdag, nu letar jag bara efter en väst. Gärna en kritstreckad eller hel svart. Snälla hjälp mig med tips för att hitta en. Kan inte hitta det någonstans..Har googlat efter "barnkostymer/västar" men inget finns! *ledsen i ögat* Blir ju så dyrt att sy upp... Men det finns ju att hyra men det är inga storlekar som passar, finns bara för 1,2,3,4 år osv. Och han är visserligen 1 år men han ligger ändå mittemellan...Jobbigt värre kommer det bli för den här ungen när han blir äldre och vill ha nya tuffa jeans som alla andra har, han lär väl bli 210 cm lång eller nått. Iaf om han fortsätter att växa i den här takten.. Stackarn..

Nähää, bäst att avsluta detta inlägg för jag måste ta tag i middagen. Blir pasta med bacon/paprika/chili sås. Mummmssss!

Just det måste ju passa på att säga GRATTIS TILL SM-GULDET FÄRJESTAD BK!!!

36 dagar kvar- wiiieee!

Inga kommentarer: