söndag 12 april 2009

Påsken i bilder..

Ett litet bildreportage från påsken 2009...

Förklaring till bilderna: Översta bilderna på Elias som påsk-kärring, han fick en dockvagn+docka istället för godis. Mittersta bilden visar hur vi sitter samlade och äter farmor Anitas goda påskmat(härligt att kunna sitta ute på altanen). Nästa
bild föreställer Maria(efter påskmaten haha) vi längtar alla med spänning på om det blir en Styrbjörn eller Valborg =) Sista bilden visar hur de stora grabbarna kör med lillgrabben, stackarn fick springa och jaga bollen hela tiden.
GLAD PÅSK!

33 days to go



2 kommentarer:

Miia sa...

Fina bilder som visar vilken härlig dag vi hade! Hoppas allt är bra!
Kram

Rut sa...

Hej! Jag såg att du hade kommenterat min blogg och jag tycker att det är roligt att du vill titta på den. Den är ju inte så rolig att läsa som din. Nu är jag i alla fall lite mer igång med bloggen och jag tycker att det är roligt. Vet du om att Patrik och du skall gifta er på min födelsedag, Jag önskar er lycka till och jag tror att det är en turdag den 16 maj.Hälsa til Patrik och krama Elias från mej. Birger hälsar.